Obserwatorzy

środa, 22 października 2014

Szukam kogoś,kogoś na stałe....

Amyszka pilnie szuka domu dla rudego kocurka,który bardzo chciałby mieć swego człowieka. Na razie mieszka w piwnicy pod opieka mamy Amyszki.
Porzucony,ufny szuka domku !
Może jest ktoś,kto mógłby mu pomóc.? Przy okazji chciałabym polecić wszystkim wspomagającym kocie biedy(i nie tylko)  artykuł  w ostatnich,sobotnich Wysokich Obcasach.
"Miał być tymczas,jest na zawsze"-o osobach niosących pomoc kotom :głodnym,chorym, pokrzywdzonym. O tym jak te  osoby są postrzegane przez ogół społeczeństwa,wręcz nienawidzeni,potępiani i uznani za ułomnych umysłowo. Okazuje się ,że w tym względzie daleko nam do cywilizacji,choć jest wiele osób walczących o prawo zwierząt do godnego życia,to ciągle są oni w mniejszości.

     

8 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że rudy klapouszek znajdzie dobrych ludzi..
    a artykuł czytałam, wspaniała postawa osób pomagających zwierzętom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tez taka nadzieję,tyle w tym roku urodziło się kociąt, większośc pewnie nie przeżyje zimy.

      Usuń
  2. Koteczek cudny, rudzielce są fajne. Może ktoś przygarnie.
    Artykułu nie czytałam, ale doskonale wiem jak to jest. Sama mam psy przybłędy i ludzie się dziwią, że tyle ich mam. Co prawda mieszkam na wsi, to jednak jest inne społeczeństwo. No cóż tak to jest z ludźmi.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkałam kilka lat na wsi podlaskiej,z ulgą ją opuściłam.Ale i miejska społecznośc nie lepsza,z małymi wyjątkami. Nie trzeba lubić zwierząt,wystarczy ich nie krzywdzić i nie przeszkadzać tym,którzy pomagają.Osobiście jestem osiedlowym głupkiem bo wynoszę wodę w upały i ukradkiem uchylam w mrozy jedyne niezakratowane okienko.

      Usuń
  3. Rudzika nie zabiorę, muszę mieć miejsce na ewentualne kolejne znajdki, ale banerek udostępnię na swoim blogu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,im więcej dostępnych banerków tym większa szansa dla Rudaska!

      Usuń
  4. Dziękuję Kociafraniu za wpis o Kłapouszku i wszystkim którzy chcą pomóc choćby przez udostępnienie banerka , czy na FB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że mogę chociaż tyle.Bardzo bym chciała przygarnąć jeszcze jakąs sierote,ale nie mieszkam sama i nie mam zgody na kolejnego kocia,no i 3 piętro w blokowisku ...

      Usuń