Obserwatorzy

czwartek, 18 grudnia 2014

Jesienny pejzaż

Wczoraj musiałam odwiedzić swoją szkołę.Dużo się tam zmieniło,łącznie z wyglądem zewnętrznym.Chcę wierzyć,że na lepsze.Dwa okna na dole należą do biblioteki,przepracowałam tam kilka lat
Po drodze zrobiłam kilka fotek.Czy to naprawdę grudzień?
W tej okolicy bywam rzadko,daleko od mego osiedla . Ale to ładne miejsce i obiecałam sobie zaglądać częściej,szczeglnie na deptak nad Hańczą.



 














Nieśmiałe kłódki zakochanych na mostku nad Czarną Hańczą.Kudy im do wrocławskich,ale pierwsze koty za płoty!

3 komentarze:

  1. Piekny ten deptak nad Hańczą.
    Moja szkoła tez tak się zmieniła , jakaś taka mała się zrobiła :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deptak prowadzi do zalewu,latem ,kiedy zielono i kolorowo to dopiero pięknie. Z upływem czasu patrzymy z innej perspektywy na znane nam miejsca,a może to my się zmieniamy,nie one?

      Usuń
  2. Piękne miejsce i o tej porze roku ciche i spokojne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń