Obserwatorzy

sobota, 2 maja 2015

Maj

Wystarczyły trzy ciepłe dni aby drzewa ustroiły się w drobne i nieśmiałe jeszcze listki,zakwitły wiosenne kwiaty,zazieleniły pola. Wczorajszy,1-majowy dzień ciepły już nie był,ale było słonecznie.W mieście odbywały się jakieś uroczystości  ale ja nigdy nie lubiłam pochodów, wieców,masówek itp. i kiedy tylko było można omijałam je z daleka.  Poszłam na działkę, nakarmiłam po drodze koty z Ogrodowej



Potem wzięłam Kojo i poszłyśmy na spacer. Kojo,szałaput i trzpiot jest smutny,przygaszony,nie może się oswoić z brakiem Poluni.


Często przysiada i głęboko się zamyśla.
 zakwitły drzewa owocowe,zasypując białymi płatkami trawę. Czy jest piękniejsza pora roku niz wiosna?

 Tylko raz w roku kwitną sady......Kto opowie o tym piękniej?






6 komentarzy:

  1. Pewnie na nią czeka, dlatego się zatrzymuje. Koty wyglądają świetnie :)! Pasibrzuchy :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak,były bardzo zżyte, Poleczka zastępowała matkę Kojowi.
      Kociaki maja się dobrze,kilka juz westerylizowanych.

      Usuń
  2. dobry uczynek spełniłaś karmiąc kociaki ! widzę, że mają się świetnie !
    masz rację... maj jest najpiękniejszym miesiącem w roku; wszystko powraca do życia
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień opiekuje się nimi mój zięć. Ale kiedy tam idę zawsze mam jakieś jedzonko. Przepadają za jogurtem. Kocham wiosnę i wczesną jesień.Pozdrawiam

      Usuń
  3. tak, wiosna to najpiękniejsza pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna przynosi nadzieję,że coś się zmieni,będzie lepsze,piękniejsze. I ta obłędna kolorystyka,świeża zieleń ....

      Usuń