Obserwatorzy

sobota, 8 sierpnia 2015

Spacerkiem...

koniec lipca i początek sierpnia spędziłam w Warszawie. Jeszcze nie było upału,mogłam więc wybrać się na włóczęgę. postanowiłam pojechać na dawno nie odwiedzane Aleje Ujazdowskie.
Weszłam od strony Placu Trzech Krzyży.

 Plac wziął nazwę od  Trzech krzyży: dwa na barokowych kolumnadach,trzeci w dłoniach św. Jana Nepomucena
 Kościół Św. Aleksandra, zbudowany na podobieństwo Panteonu Rzymskiego.
 Ośrodek Rozwoju Edukacyjnego.Tu przez wiele godzin zgłębiałam wiedzę pedagogiczno-metodyczną.

Kancelaria prezydenta



Sporo nowego ale architektura starych Alej jest niezmiennie piękna !
Jutro ,1 sierpnia ,mam w planie Stare Miasto,tam za każdą bytnością odkrywam coś nowego,miejsca i zakamarki ,uliczki,sklepiki....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz