Obserwatorzy

sobota, 17 lutego 2018

To dziś?

Nie wiem czemu byłam pewna ,że święto naszych braci mniejszych  jest jutro.Umyka mi ostatnio sporo spraw tych małych i tych ważnych,ale żeby Dzień Kota??Nie uchodzi!
Luty mija błyskawicznie,niezbyt zimno,chociaż mój ulubiony pogodny prezenter twierdzi,że końcówka lutego i początek marca będą lute ,nawet może się trafić -18, co z pewnością zdarzy się tu,na polskiej Syberii.
Luty jest dla mnie ważnym miesiącem,w lutym stukają mi kolejne wiosny czy raczej zimy, w lutym zamieszkała u mnie Frania,w lutym zdarzyło się nieszczęście w mojej rodzinie  no i to ważne kocie święto też w lutym.
Kolejna zima stuknęła mi 7 ,nie powiem,żeby się cieszyła ale jakoś trzeba to przełknąć.
Pomocna w tym przełykaniu była karta urodzinowa ,dzieło mojej córki. Dodam,ze mam juz całą kolekcję tych niepowtarzalnych małych cudeniek.
Czyz nie piękna?
A skoro ten dzien jest dziś, to biegiem składam życzenia futerkom znajomym,mniej znajomym i tym anonimowym. Wszystkim życzę tego samego: ciepłego kąta,ciepłego serca, pełnej miseczki i tylu głasków ile zdoła unieść kocie futerko.
Zaraz też będę  ściskać swoją hultajską trójkę.











13 komentarzy:

  1. Cześć Kochani w ten szczególny dzień :) Ile CI ta zima stuknęła ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, stuknęła mi ta zima nie mało albo jeszcze lepiej,na końcu jest 8 więc tak po cichutku myślę,ze może ....18??
    Pozdrowienia dla Kacperka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka fajna kocia trojca :)
    wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji Twoich urodzin :-)
    Karteczka piękna , fajnie tak zbierać rok po roku :-)
    A koteczkom z okazji ich dnia życzę długiego i zdrowego życia. jakie one mają piękne futerka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy,futerka piękne,ale sierść jest wszędzie cały rok. Tak pewnie mają te niewychodzące.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje kicie również głaskam wirtualnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,jeśli pozwolą to pogłaszcze w realu!Serdeczności!

      Usuń
  7. Nasz kociak też był wycałowany:) Ne wiem czy jest dzień psa?
    Spóźnione najlepsze życzenia urodzinowe. W dniach to jesteś starsza ode mnie o jeden dzień:))) Ale obie mamy...myślę, że po 20 lat! Aby wiosna szybko przyszła to i mróz nam nie będzie straszny!
    Głaski dla Twoich czarnuszków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,ja co roku czuję się młodsza. Chyba po prostu dziecinnieję!jeśli zapowiedz wiosny to - 18 to zaczynam wątpić,ze ona kiedyś przyjdzie.Nienawidzę mrozu! dzięki za głaski!

      Usuń
  8. Kochana, wszystkiego naj naj naj spóźnione ale szczere dla Twoich futerek! Czy ja dobrze liczę, ze masz ich 3???? :) dawno mnie nie było i zatrzymałam się na dwóch :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu,dobrze,ze znów jesteś. Dobrze liczysz,jest ich troje.Najmłodsza Mela-Meliska.Życie pisze takie scenariusze,że żaden człowiek takich nie wymyśli! Pozdrawiamy najcieplej!

      Usuń
    2. Ojej ale fajnie :) mam nadzieję, że tworzą zgrane stadko :) U mnie też była trójka.. Ściskam i przesyłam głaski :)

      Usuń