Obserwatorzy

poniedziałek, 1 listopada 2021

Listopadowa zaduma

 


/Bogdan Chorążak " Zegarmistrz światła"/

 A kiedy przyjdzie także po mnie  

Zegarmistrz światła purpurowy  

By mi zabełtać błękit w głowie  

To bedę jasny i gotowy.     

               Spłyną przeze mnie dni na przestrzał, 

               Zgasną podłogi  i powietrza. 

              Na wszystko jeszcze raz popatrzę 

              I pójdę nie wiem gdzie, na zawsze. 





















     





Każdy z nas czeka na swego zegarmistrza. Nikt nie wie, kiedy zapuka do jego drzwi i zabełta błękit w głowie. Bądzmy gotowi.....
      








3 komentarze:

  1. Lubię spacerować po cmentarzach... lubię ich klimat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bliskich na wielu cmentarzach ale najbliższy jest mi cmentarz prawosławny na warszawskiej Woli.Te dwa dni to dla mnie szczególny czas, chociaż cmentarze, te stare lubię odwiedzać nie czekając na 1 listopada. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam spacery po cmentarzach a gdy są to stare nekropolie to mogę na nich przebywać godzinami. Często w notesiku zapisuję znane na nazwiska i później w domu czytam ich losy.
    Kocham tę piosenkę. szczególnie w wykonaniu Tadeusza Woźniak.
    Przesyłam Ci moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń