Obserwatorzy

wtorek, 20 grudnia 2022

Wśród nocnej ciszy....

 - Jest w moim kraju zwyczaj,że w dzień wigilijny,

Przy wzejściu pierwszej gwiazdy wieczornej na niebie

Ludzie gniazda wspólnego łamią chleb biblijny

Najtkliwsze przekazując uczucia w tym chlebie.

                                  /Wacław Rolicz-Lieder/


Nie podzielę się tym chlebem ze wszystkimi bliskimi  ale z pewnością będę myślami  z moją siostrą Niną, braćmi Adamem i Janem, Ewą, Gosią, Markiem, Zuzią, Zdzisławem , Franciszkiem. Pomyślę ciepło o bliskich, ktorzy jeszcze tak niedawno składali życzenia mnie a dziś pozostała po nich pamięć i żal, że już  odeszli....  a kiedy pojawi się ta pierwsza, wieczorna gwiazda, Wy pomyślcie o mnie....





5 komentarzy:

  1. Kochana wiele dobrego i wszystkiego najlepszego. O tak... ja mam podobny nastrój świąteczny. Chciałabym dostać prezent - pokoju na Ukrainie, mądrości i pokoju w sercach wszystkich ludzi... Jesteś kochana w moim sercu. My kociary musimy trzymać się razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Kociary góra ❤️🐾

      Usuń
    2. Agatko , dziękuję za piękne życzenia. Czuję dokładnie to samo co Ty. Ale nie mam złudzeń,nie będziemy dla siebie ani dobrzy, ani mili ani empatyczni.. A wojna w Ukrainie jeszcze potrwa. Żal mi ludzi tracących w jednej minucie wszystko, współczuję i opłakuję wraz z nimi zabite dzieci, kobiety, żołnierzy, zwierzęta.Niech się to wreszcie skończy! Oby teświęta dały nadzieję a Nowy Rok przyniósł pokój i spokój

      Usuń
  2. Życzę Wszystkiego najlepszego Dobrego w 2023 niech się wiedzie i układa po Waszej myśli! Niech ten Nowy Rok przegoni stare smutki i pozwoli na więcej radości i słońca! 🐾🌟🐱

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, chciałabym,żeby tak było.Życzę zdrowia Tobie i futerkom, niech nie chorują.Spokoju, pomyślności,spełnienia marzeń i zamierzeń!

    OdpowiedzUsuń