Obserwatorzy

środa, 5 lutego 2020

4 Luty-

                                                       Obudził mnie rano koszmarny  ból głowy.Wiedziałam już ,że coś dzieje się w pogodzie. Zwlekam się z ,łóżka, do okna-   a tam  -ŚNIEG! i chociaż go niewiele, to prawdziwy! Pierwszy  tej zimy. Minusów niewiele,zaledwie 2 ,i już widać ,że długo się nim nie nacieszymy. Bardzo nie lubię zimy, żle znoszę zimno i te zwały ubrań na grzbiecie ale wiem,że brak śniegu i mrozu,  to co dzieje się tej zimy  jest złą prognozą na wiosnę i lato. Więc niechby już było trochę mrozu i śniegu. Boguś  zaskoczony  bielą za oknem wyjrzał na chwilę na balkon i szybko się wycofał. Mela nawet nie próbowała.




 
Ubiegłoroczna zima była bardziej zimowa.Był mróz, nawet całkiem u nas niezły no trochę śniegu, który chwilę poleżał.


 Ale  były i takie zimy. Czy ktoś pamięta? Mróz -20 i lepiej a śnieg po kolana. Nie powiem ,że za takimi tęsknię, ale  Piękno takich zim zapiera dech i może trochę szkoda, że nie wrócą?










8 komentarzy:

  1. Ja tak reaguję na ciepło, fatalnie się czuję i marzę o zimnie. Ufo ze mnie chyba. hahaha Mega fajnie mi się ogląda takie zdjęcia. Chciałabym zimę taką prawdziwą. Rok temu było pięknie w mojej okolicy. Przed północą, a ja z bratem szybko się ubieraliśmy i szliśmy na spacer. Padał śnieg, tak wielkie płatki śniegu, szybko świat stał się kraina magii, piękna to była noc. :) Fajnie mi się z Tobą tym podzielić. :) Pozdrawiam serdecznie. :*****

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne - zapraszam tez na mojego bloga https://pracowniasielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj bardzo czekam na zimę też... 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja przegapiłam twój wpis? Ale w sumie nie powinno mnie to dziwić. To kolejny miesiąc dla mnie dziwny i pełen różnych niespodzianek, niekoniecznie miłych, które odciągają mnie też od kompa, więc ... cieszę się z każdej miłej niespodzianki a twój wpis do takich należy :)
    U nas też śniegu brak, coś tam spadnie z deszczem ale zaraz znika. Mnie odpowiada taka pogoda, chociaż obecna chlapa drażni.
    Serdeczności przesyłam i pozdrowienia dla zwierzaków :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Your Affiliate Money Making Machine is ready -

    Plus, getting it running is as simple as 1..2..3!

    Here's how it works...

    STEP 1. Tell the system which affiliate products the system will advertise
    STEP 2. Add PUSH BUTTON traffic (it ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the system grow your list and sell your affiliate products all by itself!

    Do you want to start making profits???

    Click here to start running the system

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry Pani Basiu:) Z przyjemnością poszperałam w interesujących wpisach Pani klimatycznego bloga. Ciekawa miejscówka :) świetny przekaz, super !!! Mela i Boguś to piękne przytulaski z osobowością. Nie znam się na kotach, ponieważ nie miałam przyjemności obcowania z kotkami. Serdecznie pozdrawiam, życzę spokoju i dużo zdrowia w obliczu dzisiejszej, panującej epidemii koronawirusa. Irena Mach

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że się już zaklimatyzowałaś w nowym miejscu, kotki chyba też
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, chociaż kiedy myślę o miejscu,które opuściłam robi się smutno.Kociaki lepiej zniosły te zawirowania. Ale z wiosną wróci chęć do działania ,oby tylko wirus za mocno nie szalał!Pozdrawiam ,niestety,znów zimowo!

    OdpowiedzUsuń