Obserwatorzy

niedziela, 7 lutego 2021

Dziś są moje urodziny...

Każde kolejne  nastrajają coraz bardziej nostalgicznie, bo wiadomo- gdzieś tam się czai sucha kostucha, ta miss wykidajło... A zdaje się tak niedawno sprawiłam niespodziankę rodzicom wracającym z teatru :urodziłam się niemal w biegu i  tak słaba,że  natychmiast ochrzczono mnie z wody, bo ranka miałam nie doczekać. Okazało sie jednak,ze jestem uparta i pazerna na życie.Przetrwałam bez inkubatora, sprzętu Jurka Owsiaka, i innych cudów- niewidów. Taka selekcja naturalna. Upór pozostał,pazerność też i tak sobie żyję i żyję, raz lepiej ,raz gorzej.zaliczam wzloty i upadki, jak to w życiu.  Jedno jest niezmienne od lat: pamięć i życzenia moich najbliższych. Piękna laurka  hand made, mam ich już całe pudło,przygotowuje je córka i są to małe dzieła sztuki ,życzenia od wnuczek, które pamiętają nie tylko  o urodzinach  babci.

 Urodzinowy kwiatek nie ma prawa stać w zasięgu pazurków moich futer.

Boguś natychmiast zainteresował się  kwiatkiem i  zaczął kombinować, jakby tu i co by tu,żeby chociaż powąchać.


Z kwiatkiem się nie udało, to może chociaż kontrola stołu, przy którym zasiądą urodzinowi goście?

Mela na brewerie Bogusiowe patrzy z góry  ale  niewykluczone ,że zaraz niego  dołączy i ogon w ogon zaczną szaleć .

Tymczasem za oknem znowu zimowy Armagedon. W nocy -20, w dzień- -12. Dawno nie było tu takiej zimy. Szkoda zwierząt ,cierpią i głód i zimno. Tyle ich już zamarzło, a przcież  to nie koniec mrozów i śniegu.Szkoda,ze media nie nagłasniają potrzeby pomocy bezdomnym zwierzętom. a i kościół  mógłby  przemówić w ich imieniu. 

Mimo tęgiego mrozu Suwałki grały z Orkiestrą. A mnie się marzy podobna orkiestra na rzecz naszych braci młodszych.




7 komentarzy:

  1. O, a ja mam jutro! :)
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Zdrowia życzę i wszelkiej pomyślności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze :)))) Ja się bardzo cieszę, że poznałam Cię w blogosferze, że nadal piszesz, że nadal są przy Tobie koty. Uściski kochana i najlepszego dla Ciebie, twojej całej rodzinki i dla czworonogów :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, życzę Ci, co najlepsze. Niech będzie więcej wzlotów niż upadów. Niech spełniają się Twoje marzenia, boś cudna kobieta. Kartka jest prześliczna, brawo dla córki, zdolna. :))) Miło, że piszesz, miło przeczytać Twojego posta. Miło obaczyć zdjęcia i się pouśmiechać. Jeszcze raz życzę, co najlepsze. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Sówka Ninówka8 lutego 2021 19:49

    Basiu! Banalne 100 lat i dużo...dużo zdrowia:) oraz z serca płynące życzenia :) radości, pogody ducha, życzliwych i przyjaznych ludzi wokół i jak najwięcej dni , w których będzie królował na Twojej twarzy uśmiech i będziesz miała powody do zadowolenia. Spełnienia marzeń:) Buziaczki z Wrocławia

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko, zaglądałam dziś do Ciebie i podziwiałam piekne zimowe zdjęcia!
    Dziekuję za zyczenia, cieszę się ,ze zaglądasz, pamietasz,że mogę czytać twoje blogowe nowinki i przemyslenia. Dobrze,ze jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sówko najmilsza, dziekuję serdecznie za życzenia.Przesyłam buziaki i mnóstwo głasków dla Novisi.Cieszę się,ze zaglądasz !

    OdpowiedzUsuń