Obserwatorzy

wtorek, 3 kwietnia 2012

Dawno nie zaglądałam, 17 marca  jednorazowo powtórzyła się sytuacja sprzed roku.Wczoraj,2.04 znowu.Myślę,że zbliża sie kolejna powtórka.
29 marca pojechałam do W-wy.Kolejne spotkanie z Izą i Zuzią  po raz któryś uświadomiło mi jakimi jeste śmy szczęściarzami ja,Gosia ,Robert.
Odwiedziłam Zuzannę na Ursynowie,fajne mieszkanko,szkoda,że nie na stałe.Ula została podwójną złota medalistką dzielnicy w pływaniu.Niestety za chwilę złapała zapalenie ucha a tu test szóstoklasisty za kilka dni!
Do domu rróciłam 1 kwietnia,święta tuż-tuż a mnie się nic nie chce.Na święta przyjedzie Adaś z Mięczysławą.Tak więc do bloga zabiorę się solidnie juz po świątecznej nawałnicy.Pogoda bożonarodzeniowa! WESOŁYCH ŚWIĄT-WIELKANOCNYCH!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz