Obserwatorzy

niedziela, 6 grudnia 2015

Miło...

Wyróznienie od Agatka. Serdecznie dziękuję!
Zaskoczyła mnie Agatka tym wyróżnieniem,bo na tle innych blogów,gdzie się coś tworzy,wykonuje piękne prace, gotuje pyszne potrawy, ten mój blog to taki misz-masz, pomieszanie z poplątaniem ,sobie a muzom!
Tym bardziej więc ucieszyłam się,ze te moje zapiski spodobały się komuś tak bardzo,że aż- wyróznienie!.
Każdy jest łasy na pochwały i uznanie, to dodaje motywacji i powoduje,że  człowiek stara się najbardziej jak moze i potrafi.
Zadała mi Agatka 7 pytań,niektóre trochę trudne ale odpowiem na wszystkie najszczerzej.

1. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga?
 Bloga podpowiedziała mi córka,która uważa,ze mam znakomitą pamięć i powinnam uwiecznić wydarzenia minione i utrwalać te najświeższe. Ponieważ zawsze lubiłam pisać,uznałam pomysł za całkiem sensowny,no i piszę.
2. Co najbardziej podoba ci się w blogowym świecie?
Solidarność i życzliwość  blogerek,które potrafią pocieszyć,dodać otuchy,postawić do pionu,kiedy człowiek ma dość wszystkiego albo przerastają go kłopoty,albo nie wie,co zrobić, żeby futerka żyły w zgodzie. No i coś b. ważnego w wirtualnym świecie: nie spotkałam się  z obelgami,insynuacjami, pomówieniami. To bezcenne!
3.Jak jest twoja największa pasja i czy ją realizujesz?
Trudno mi wybrać te największą. Mam ich kilka,wydaje mi się równie ważnych. Pierwsza to książki. Nie umiem przezyć dnia,nie zasnę,jeśli nie poczytam a więc realizuję ją nieustannie. Druga-podróże. Marzyłam o zwiedzaniu świata,nie bardzo wyszło,ale trochę zobaczyłam i staram się kiedy tylko mogę poznawać nowe miejsca. No i zwierzęta-ale to już nie pasja a potrzeba serca i ducha.
4.Wybierając się na bezludna wyspę i mogąc zabrać tylko coś jednego,co by to było ?
No,Ciężko.bo chciałabym i książkę i aparat i muzykę... Ale w takiej sytuacji zabrałabym Franię. Bogusia  powierzyłabym  córce, jest młodziutki,u córki kotowisko,miałby super. a Frania umarłaby z tęsknoty, bo z wyspy bezludnej trudno powrócić.
5.Jakie są twoje najbliższe plany ,które chciałabyś zrealizować?
Boję się planować,bo zazwyczaj te plany biorą w łeb. Ale jesli już, kastracja Bogusia i remont kuchni. Proza,ale  nie samymi uniesieniami  człowiek żyje.
6.Twoje trzy życzenia, gdybyś złowiła złota rybkę?
Żeby na całym swiecie nigdy już nie było głodnych i krzywdzonych dzieci i zwierząt. Żeby moich bliskich omijały burze i zawirowania,choroby i klęski życiowe. Abym pewnego dnia obudziła się jako posiadaczka własnej kawalerki obowiązkowo z dużym balkonem z moimi  futerkami u boku. Tez banał,ale tak bym pragnęła.
7.Twoje ulubione miejsce na świecie i dlaczego.?
I tu nie będę oryginalna. To miejsce jest tam,gdzie są moi najbliżsi,gdzie odpoczywam,dobrze się czuję i czuję,że jestem akceptowana i potrzebna.

No i to by było tyle. Zgodnie z obyczajem powinnam nominować kolejne osoby do wyróznienia . postaram się to zrobić jak najlepiej. Odwiedzam wiele blogów ,chociaz nie zawsze pozostawiam ślad bytności. Najczęściej to blogi związane ze zwierzętami,fotografią, rękodziełem i zwyczajnym życiem opisywanym w sposób niezwyczajny.
Oto moje blogi, które chciałabym nominować ,które odwiedzam i podziwiam.

1. Pręgowane i skrzydlate
2.Proste potrawy
3.Opowieść o fotografie i ptakach
4.Z kotem na kolanach
5.Cztery łapy i pazury
6Wrzosowa Polana
7.fotofoto

I pytania,które chciałabym zadać:
1 Czy pisanie bloga jest dla Ciebie rozrywką, chęcią dzielenia się z innymi swoimi doświadczeniami,osiągnięciami, wiedzą, formą kontaktowania się z ludżmi czy jeszcze czymś innym?
2.Czy jest taka książka ,film,sztuka do których powracasz,które w jakiś sposób wpłynęły na postrzeganie przez Ciebie świata czy ludzi?
3.Gdybyś mogła być obdarowana przez los jakimś talentem,to chciałabyś aby bylo to....?
4.Jeśli miałabyś do wyboru znalezienie wielkiej miłości lub przyjazni i zdobycie fortuny pozostając osobą samotną  wybrałabyś...?
5. Jak zareagujesz na widok bitego dziecka lub zwierzęcia? Czy masz odwagę protestować?
6.Który z poetów jest najbliżej Ciebie:
 Ks. Twardowski, J. Tuwim,I Gałczyński,W.Szymborska?
7. Czy składasz postanowienia Noworoczne?Czego najczęściej dotyczą?
 
Zapraszam do odpowiedzi na pytania,ale nie obrażę się,jeśli ktoś nie będzie miał ochoty w to się bawić.








8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że odpowiedziałaś na moje pytania i mogłam dowiedzieć się tylu pięknych rzeczy o Tobie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiadam na pytania :
    1. Blog to forma komunikacji z innymi
    2.Mam wiele filmów i książek , które wpłynęły na moje życie bardzo mocno np Luisa Hay Możesz uzdrowić swoje życie
    3.Talent? Mam mnóstwo talentów, ale i te nie zdążyłam wykorzystać,Życie za krótkie...
    4.Mam miłości bardzo dużo, a jak jest miłość to i pieniądze są jakieś. Fortuna nie oznacza szczęścia.
    5.Protestuję zawsze
    6.Na poezji znam się najmniej, jakoś mnie do niej nie ciągnęło.
    7. Nie składam postanowień, na co dzień realizuję zadania, marzenia, postanowienia.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję:) I bardzo było mi miło poczytać o Tobie. Pieknie odpowiedziałaś na pytania, wzruszyłam się tym, że zabierzesz Franię na bezludną wyspę. To samo czuję do swoich futrzaków!
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa!Nie wiem,czy to normalne,ale jak mam na dłużej zostawić Franię i teraz Bogusia a kiedyś Misię, to skręca mnie z nerwów,zeby coś im się nie stało,że będą tęsknić..A za m-c mam wyjazd do sanatorium aż na 21 dni i już snuję scenariusze grozy. Chyba jestem pokręcona albo nawiedzona.Pozdrawiamy całą trójką!

      Usuń