Obserwatorzy

sobota, 10 stycznia 2015

A ty mnie na wyspy szczęśliwe zawież....

 Sylwester w Bangkoku!
 Zuzia marzyła o Malediwach..Poniższe fotki są dowodem,że marzenia się spełniają!



Malediwy,strasznie daleko i egzotycznie! ponieważ moja znajomość geografii świata jest żadna,zajrzałam do zródeł. Malediwy: archipelag i państwo na oceanie Indyjskim. Kraj muzułmański.
Zuzia,tak jak ja kocha ciepełko i słonce,a tam + 35,w środku stycznia.!!  Szczęściara!
Zuziu i Aleksy,wracajcie szczęśliwie!

4 komentarze:

  1. Malediwy toną, czytałam niedawno o tym. Terytorium to niewielkie wysepki i płytkie morze, które się podnosi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,tez o tym czytałam. Takie piękne miejsce,szkoda!

      Usuń
  2. cudownie, trochę lata w środku zimy! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez zazdroszczę i ciepła i oceanu,zwłaszcza kiedy za oknem hula wichura ze sniegiem i deszczem!

      Usuń